Pytania i odpowiedzi - PASIEKA SMARUJ

Idź do spisu treści

Menu główne:

Pytania i odpowiedzi

Zakupione u nas matki pszczele są refundowane przez Agencję rynku Rolnego.
Pytania i odpowiedzi
W kilku punktach odpowiadamy na Państwa pytania (powtarzające się w mailach lub zadawanych przez telefon). Jeśli nie znajdziecie poniżej interesującej Was informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Postaramy się odpowiedzieć w miarę szybko na wszystkie pytania...

Wysyłka matek
Zamówione matki pszczele wysyłamy w klateczkach transportowych w specjalnie przeznaczonych do tego celu opakowaniach kartonowych lub kopertach z otworami wentylacyjnymi, za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX lub Poczty Polskiej od poniedziałku do czwartku. Przesyłki docierają do adresata najczęściej w ciągu doby .

Formy płatności
Zamówienia refundacyjne wysyłamy za pobraniem, koszt paczki pobraniowej to 18 zł (K-ex) i 22zł (Poczta Polska). Klienci indywidualni (prywatni)- koszty wysyłki doliczane są do faktury znajdującej się wewnątrz paczki, płatność można wykonać w banku, na poczcie lub przez internet.

Godziny pracy
W sezonie pracuje w każdy dzień tygodnia od zmierzchu do późnych godzin nocnych. Pszczelarze, którzy chcą odebrać matki osobiście , prosimy o telefoniczne ustalenie terminu. W miarę możliwości prosimy dzwonić w godzinach wieczornych ,
najlepiej ok. 22.

Usługi inseminacyjne
Wykonujemy usługi inseminacyjne . Szczegóły ustalamy indywidualnie z klientem.
Warunki reklamacji matek unasiennionych sztucznie zakupionych w Pasiece Smaruj
Reklamacje uznajemy, gdy:
- Matka padła w transporcie,
- Matka nie rozpoczęła czerwienia w ciągu 14 dni od uwolnienia z klatki,
- Czerw jest nieprawidłowy (garbaty, rozstrzelony).



 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego